Search
Search

Due date 2015

ארוע התרמה חגיגי – קרן פלס על הפסנתר, לרכישת כרטיסים לחצו כאן

12295520_1211187332230974_847807301836786215_n
fb-supportעמותת לה"ב נוסדה בכדי לתמוך, לסייע ולחבק הורים לפגים, וכן בכדי לתת מידע עדכני בכל הנושאים הרלוונטיים להורי פגים. עמותת לה"ב היא כלל ארצית והוקמה ע"י הורים לפגים ופגים בעברם למטרת קידום ושיפור מצב הפגים בארץ, משפחותיהם, הפגיות בישראל ולמען הגברת המודעות להשלכות הפגות.  Godעמותה היא מלכ"ר, מבוססת התנדבות ולכן כל תרומה בכל סכום היא קריטית עבורנו.

"הפורום למען הפגים בישראל", בו שותפה עמותת לה"ב, אחראי לשלל הפעילויות המתקיימות במסגרת יום המודעות לפגים בזירה התקשורתית, בכנסת, בבתי-החולים ובזירות נוספות. אירועי יום המודעות לפגים מופקים מידי שנה באמצעות סיועם האדיב של גופים וחברות מסחריות. לחץ כאן לאג'נדה המלאה ולרשימת נותני החסות.


 

כיצד אתם יכולים לסייע

album-box
לרגל יום המודעות לפגים, יזמה עמותת לה"ב בשיתוף עם YNET את "אלבום הפגים הגדול" – אלבום ייחודי, ראשון מסוגו, שמאגד יחד "בכריכה" אחת תמונות של פגים, ונותן הצצה לרגעי האושר, החרדה, התקווה, ההתרגשות, האהבה והמסירות האין סופית שראשיתם בלידתו של פג ונמשכים כל חייו.  עמותת לה"ב בשיתוף עם YNET מזמינה את כל הורי הפגים – וגם את הפגים שבגרו – לשתף ברגעים המיוחדים שלהם ולהעלות את תמונתם הנבחרת לאלבום. תמונה שווה אלף מילים, אבל תמונה ומילים יחד שוות אף יותר! במתחם תוכן מיוחד בצמוד לאלבום, אנו מזמינים את ההורים ואת הפגים שבגרו לשתף גם בסיפורים שמאחורי התמונות, בסיפורים של הרגעים המרגשים והקשים הזכורים להם במיוחד, בסיפורים מעוררי השראה, בתקוות שהם נושאים ובמשמעות הרבה שנוספה לחיים עם לידתו של הפג. זו ההזדמנות שלנו לשתף את כולם בחוויות המיוחדות שלנו וברגעים השבריריים והמרגשים כל כך שמוכרים לנו כל כך טוב.

donation-box
עמותת לה"ב- למען הפגים בישראל (ע'ר) הינה עמותה כלל ארצית שהוקמה ע"י הורים לפגים ופגים בעברם למטרת קידום ושיפור מצב הפגים בארץ, משפחותיהם, הפגיות בישראל ולמען הפחתת מספר הפגים הנולדים בכל שנה והגברת המודעות לסכנות הפגות.

 


10% מכל התינוקות בישראל נולדים בטרם עת (פגים), כלומר כ- 15,000 תינוקות נולדים טרם זמנם מידי שנה.
"יום המודעות הבינלאומי לפגים" ( World Prematurity Awareness Day ) מצוין ברחבי העולם במהלך חודש נובמבר, מדי שנה. יום זה מצויין במטרה להעלות את רמת המודעות בקרב הציבור הרחב אודות צרכיהם המיוחדים של תינוקות שנולדו טרם זמנם (פגים), לשים על סדר היום הממשלתי את הנושאים הדורשים טיפול ממלכתי וכן לאסוף תרומות ולרכז פעילויות נוספות למטרת שיפור בריאותם ואיכות חייהם של הפגים ובני משפחותיהם.
 

Important information for parents

our projects

בוט לה"ב
en_US
Skip to content