Search
Search

Only 3.5% of the babies born to a carrier mother were found to be positive Israel today

דו"ח: עד היום לא דווחה בישראל הידבקות יילודים דרך שליית האם

כ 105 אלף תינוקות נולדו בתקופת הקורונה, מהם 700 לאימהות חיוביות לקורונה… רק 24 מהתינוקות שנולדו לאם נשאית נמצאו חיוביים סמוך ללידתם. 11 מתוך ה 24 הם פגים. בסך הכול, מאז פרוץ הקורונה במארס נולדו 100 פגים. הנתונים הללו מתבררים מדו"ח שמפרסמים הבוקר איגוד רופאי הפגים והעמותה למען הפגים.

תקופת הקורונה מובילה לאתגרים חדשים בפגיות, ובהם הגבלה על כניסת הורים מלווים, ירידה מסוימת בהזנת  חלב אם של הפגים לאמהות חיוביות..

Dr. Shmuel Tsangan, יו"ר האיגוד  הישראלי לניאונטולוגיה וחבר בהנהלת הפורום: " מאז הופעת הקורונה בישראל נולדו יותר מ 700 יילודים לאימהות שנדבקו בקורונה. לשמחתנו, כל היילודים היו ללא תסמינים למחלת הקורונה. לעומת זאת, היו מקרים רבים שבהם התינוקות הופרדו מאימותיהן מיד לאחר הלידה לתקופה ממושכת".

Black Romans, מנכ"לית עמותת לה"ב: "משבר הקורונה העצים מאד את המצוקה הנפשית והחרדה של ההורים לפגים. בתקופה האחרונה, העמותה עדה לעלייה של 50% ויותר בפניות לקבלת סיוע ותמיכה נפשית בכל הקשור להשפעות של משבר הקורונה על נוכחות הורים בפגיות, הפרדה בין האימהות לפגים לתקופה ממושכת, ומענה לא מספק לצורכיהם". 

 

Important information for parents

our projects

בוט לה"ב
en_US
Skip to content